۱۳۹۳ شهریور ۲۹, شنبه

توضیحی بر اهداف ، فعالیتها و درخواستهای "مدافعان شرق کردستان "


به جمهوری اسلامی  ایران که همه حقوق ملتمان را غصب کرده‌ است اعلام کنیم که سرکوب و اقداماتشان در دشمنی با  مردم شرق کردستان  را بی جواب نخواهیم گذاشت. 



نزدیک به ٢ هفته است که زنجیره ای از فعالیتها در مناطق مختلف شرق کردستان  از طرف ما شروع شده است . بازتاب فعالیتهایمان در رسانه‌ها به ویژه  درهم شکستن  دو کمین گسترده‌ نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی در مناطق سردشت و مریوان  از طرف رزمندگان ما ،  سبب شده که تحلیل و تفاسیر مختلف  بعضا نادرست در باره فعالیت هایمان منتشر شود.
برای از بین بردن هر نوع ظن و گمان و تحلیل  نادرست ، لازم میدانیم برای روشن شدن افکار عمومی و رسانه‌ها و مخصوصا مردم وطن پرستمان یادآور شویم که ما از آغوش ملت خودمان سربر آورده ایم . دختران و پسران مبارز و آزادیخواه شرق کردستان هستیم که بسان پیشمرگ ومدافع مردمان شرق کردستان به میدان آمده ایم .ما تلاش می کنیم در گروه و تیم های جداگانه در هر منطقه ای که لازم بدانیم، حضور داشته باشیم. می خواهیم به جمهوری اسلامی  ایران که همه حقوق ملتمان را غصب کرده‌ است اعلام کنیم که سرکوبگری و جنایاتش علیه‌  مردم شرق کردستان  را بی جواب نخواهیم گذاشت. به جاسوسان و همدستان دستگاه جنایتکار رژیم اعلام میکنیم اگر دست از خیانت و خود فروشی بر ندارید ، دست قدرتمند انقلابیون کردستان به شما خواهد رسید . به آدمکشان و غارتگران مسلح  مزدور رژیم  جمهوری اسلامی اعلام می داریم که در برابر کشتن و غارت کاسبکاران وکولبران زحمتکش ساکت نخواهیم نشست. ما به میدان آمده ایم تا به سوداگران مرگ و فروشندگان و عاملان توزیع مواد مخدر اعلام کنیم دیگر اجازه نمیدهیم که دختران و پسران  مردم کردستان را  معتاد کنید و زندگی و آینده شان را بر باد دهید. به میدان آمده ایم تا به‌ مردم کردستان یادآور شویم که  جنبش کردستان و نیروی پیشمرگ و مبارزان ملتمان نیازمند همکاری و پشتیبانی مالی آنان هستند  و تنها با پشتیبانی مادی و معنوی آنان میتوانند بر روی پای خود بایستند وبرای ادامه‌ مبارزه‌ و رشد و اعتلای فعالیتهایشان  در کردستان ایران بر آن تکیه کنند.
 ما همه نیروهای مبارز شرق کردستان به خصوص حزب دموکرات کردستان را پشتیبان خود، و خودمان را پشتیبان  آنان میدانیم . از مردم شرق کردستان سپاسگزاریم  که  به‌ گرمی از  ما پشتیبانی و استقبال کرده اند. اگرچه هدف فعالیت های ما کار سیاسی و روشنگری و آگاهی دادن است ولی هر  هجوم  مسلحانه‌ای علیه‌ خود را به شدت  پاسخ میدهیم .

مردم ستمدیده کردستان  !
انتظارمان ازهمگی شما و هر انسان شرافتمند و وطن پرست شرق کردستان این است که با همه توان  و از هر راهی که امکان پذیر است ازما فرزندان خود پشتیبانی کنید . تحرکات و توطئه‌چینی نیروهای دشمن را به ما اطلاع دهید . خیانتکاران ومزدوران را  به‌ ما معرفی کنید. محل دقیق تولید و اختفای مواد مخدر و هویت باندهای فروش موادرا به‌ ما اطلاع دهید. کمک های مالی خود برای جنبش شرق کردستان وپیشمرگان جان برکف این سرزمین را به‌ ما تحویل دهید تا  در کمال امانتداری آنها را به‌ مقصد برسانیم.
 جهت اطلاع عموم اعلام میکنیم  که‌ ما مدافعان شرق کردستان بیانیه‌ها و خبرنامه‌ها و مواضعمان را از طریق سایت مخصوص خودمنتشر میسازیم . اما از آنجا که‌ امکانات اطلاع رسانی ما محدود است ازرسانه‌های آزاد و همه‌ روزنامه‌نگاران دوستدار رهایی ملت کرد استدعا داریم پیامهای ما و اخبار فعالیت هایمان را در حد توان خود پوشش دهند.
با آرزوی پیروزی رزمندگان مدافع شرق کردستان ،
شکست  و رسوایی برای دشمنان آزادی ملت کرد.
مسئول مرکز خبررسانی "مدافعان شرق کردستان"

٢٩ شهریور  ١٣٩٣
٢٠ سپتامبر ٢٠١٤

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر